Mission - Shooting member


Assalamualaikum. Emm sperti yg dijanjikan cuti ni akan diupdate laa blog yg kian lame menyepi ni wlaupun agak lambat sket.. Kali ni ingin aku bawakkan eh betul ke ejaan tu.. UPSR, PMR ngan SPM dlu BM dpt A tau.. Ingin aku bawakan segment baru dlm blog aku, iaitu segment misi.. Jd misi yg pertama ialah misi model.. Model kite kali ni name die Ashraf Ghani atau lebih dikenali sbagai Cagan.. Xbole laa buat model pompuan nnt org komplen..

Snapshot malam lighting kene baek..
Jd dlm shooting ni, kite kene prepare btul2 timing nk dpt model.. Sbagai sorang student aku paham mmg susah nak dpt time nk carik model, tp tu bukan laa alas an yg bertepatan sbb time student ni laa banyak program2 yg kite buat.. Dinner, penyampaian anugerah, berkhemah yakni khemah ibadat, dan sbagainye.. Model ni secare xsengaje aku dpt mase reunion bdk2 skolah aku.. Pastu kite terus menerus shoot gambo die.. Jd kalo dlm 77 gambo tu xkan laa xdpt 5 yg cantik.. Arif penah kate kalo dlm 100 gambo tu, die nk pilih 1 je.. ikut tahap die laa, tahap aku xyah tangkap banyak2 pun dah ok kot.. Gambo die ni xde laa bnyk aku shoot, tp sbb die kawan baik aku, jd aku letak gak laa kan..

Masalah utama ialah prop, kalo kt studio tu die set cantik2, lighting pun bagus.. pendek cite sume siap.. Pastu kalo yg pro2 tu amik gambo model kt luar pun, tmpat die xbole belah cantik.. Tp bg aku sbnarnye, mane2 tmpat pun bole, kalo kite pandai adjust ngan suasana.. Yg ni baru permulaan, nnt2 kalo aku dah makin terer aku tunjuk gambo laen plak yeq..

Model memakai stoking

Sempat bergambar dgn model.. Sape lg ireng.?
1 Response
  1. Anonymous Says:

    haha....yg knn palang ireng